czwartek, 23 sierpnia 2012

Second hand :P

Ostatnie zakupy w sh:


1.Koszulka oversize z tygrysem
Kupiłam ją jako męską (o wiele za dużą), bo nadruk bardzo mi się podobał.
Trochę ją przerobiłam jak widać (ucięłam rękawy [tzn.były krótkie, ale obcięłam je prawie całkowicie], odcięłam ściągacz przy szyi i wycięłam na dole łuk), teraz wygląda na damską i w tym momencie to chyba moja ulubiona koszulka :D
Cena: 8zł
Firma: upierdzieliłam metkę i nie wiem gdzie jest :<



 2.Koszula bez pleców
To jedna z tych rzeczy, które kupiłam, bo ''całkiem ładna'', ale i tak wiedziałam, że zapewne nigdy jej nie założę xd Kolor brązowy (a ja głupia, myślałam, że czarny i byłam o tym święcie przekonana, dopóki nie włożyłam jej do mojej czarnej szafy xd

Firma: Tally Weil
Cena: 8zł
























 3.Bluzka z koronki
Czarna koronka, zszyta na kształt koszulki xd
Fajnie wygląda na jakąś gładką, kolorową koszulkę na ramiączkach i ogólnie pasuje do wszystkiego, więc się przyda :)
Firma: H&M
Cena:14zł

 4.Gotycka bluza
Z tej bluzy chyba cieszę się najbardziej, chociaż jest trochę 'kontrowersyjna' (cała w krzyżach, a na tych największych napisy 'fetishizm'), no ale ogólnie to jest zajebista, fajnie uszyta i uwaga: JA, nosząca rozmiar L, wcisnęłam się w S xd <zaciesz>
Firma: Glamorous (?)
Cena: 24zł (wygląda jak nowa, a nowe kosztują ok 250zł) ^^








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz