niedziela, 1 stycznia 2012

Kamizelka

Dzisiaj pokażę wam moją kamizelkę :D
W sumie to jest to stara katana (Teddy's jeans, nwm. ile kosztowała), z uciętymi rękawami, poszarpanym dołem i dodatkami :)
Kolor to ciemny granat (jeans) ale moim telefonem trudno to było uchwycić (mniej więcej taki kolor jak ten napis xd)
Na plecach jest czarny ekran z dziewczyną-diabłem. Ekran robiony na zamówienie, więc takiego samego nie dostaniecie nigdzie.. Kupiłam go na rocktopia.pl (zakładka ''Sklepy'') za 28zł.
Do tego naszywki z Musicland.pl (także zakładka ''Sklepy'') i z tego co pamiętam, każda kosztowała 4zł.
Ćwieki poodczepiałam ze starego paska, który i tak był już na wykończeniu (5zł, rynek)


Naszywki Black Label Society, GodSmack, The Offspring, Helloween :)
Naszywki Slayer, AC/DC, Marylin Manson, Iron Maiden
I ćwieki, które 3 dni wbijałam od linijki =.= xD

Ogólnie cała kamizelka kosztowała ponad 100 zł (przesyłki, krawcowa, sama katana-nie wiem ile kosztowała), ale chyba się opłacało :)

2 komentarze: