piątek, 23 marca 2012

Biżuteria



Ten post będzie dosyć długi- pokaże większość mojej biżuterii ;)

 1.Bransoletki: jak na razie tyle, postaram się znaleźć resztę i pokazać w innym poście ;p
 # Metalowe: jak widać kolorowe i jak się zapewne domyślacie- b.rzadko używane
(od lewej) C&A, H&M, gratis do jakiejś koszulki z allegro
 #Duże, plastikowe: też jako gratis z allegro
W sumie to używam tylko cienkiej brązowej i kremowej, ale resztę mam, bo ''może się kiedyś przyda''
 #Gumowe bransoletki i zegarki:
(od prawej i od tyłu) gazeta, jarmark, allegro, giełda, auchan
Czarnych gładkich i 'drut kolczasty'







  #Bransoletki skórzane i z rzemyków
Żółta, czerwona, biało-czarna :handmade (rzemyki <KLIK>-ja akurat mam ten sklep w swoim mieście); Dwie grube czarne z Łeby i Zakopanego

#Pandora- prezent
#Łańcuszki- House
#Łańcuszek z zawieszkami- prezent







#Różne:
Panterka- FLO
Pajęczyna-Świat spinek
Czaszki- no name
Czarne koraliki- Jarmark Dominikański
Zielone-New Yorker
Jeansowa- hand made



2.Naszyjniki i wisiorki

Naszyjnik z łańcuszków z zawieszkami w tematyce Wielkiej Brytanii- Textil Market

#Kamea-House


#Kostka gitarowa
#Glan (wersja glamour xd)- New Yorker

#Wisiorek Nirvana- modelina /hand made


#Koraliki kupione na zamku w Gniewie


#Łańcuszki- Apart/ po prababci / prezent

















3.Pierścionki (od lewej) gazeta/ hand made/ perfum/ hand made/ gazeta









4. Pinsy- Kurt Cobain- Jarmark Dominikański/ reszta- gazety
Agrafek mam dużo- zazwyczaj kupione w pasmanteriach






5.Kolczyki:
#Długie
Pawie pióra, gwiazdki-Jarmark Dominikański
Czarne koła-New Yorker
Srebrne cienkie koła (2 pary)- sklep w stylu 'wszystko po 5zł'
Czarno-szare, 'mazane' koła-C&A
Srebrne koła wybite na kształt ćwieków-gazeta
Przeźroczyste serca z wtopioną koronką- Tally Weil
Reszta (wszystkie na dole)-hand made

*Krótkie kolczyki: Tally Weil/ Apart/ no name


#Krótkie kolczyki cz.2
(od lewej) Carry/ Gazeta/ H&M/ FLO









Jak na razie to większość biżuterii jaką znalazłam, potem pododaję krótsze posty z resztą ;>

4 komentarze:

  1. Ooo ile ty tego masz :D Zajebiste wisiorki, przede wszystkim ten z kostką gitarową, glanem i z Nirvany ;D Grasz może na gitarze?

    OdpowiedzUsuń
  2. w zeszłym roku się uczyłam, ale nic nie umiem ;p może pod koniec roku kupię sobię jakąś normalną gitarę i się nauczę w końcu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyżby były tam przypinki z B2B? :D Dużo tego masz, Zaprzaszam na bloga emocjonalna.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprzedaj prosze mi ten wisiorek 'glan'!!!
    Jwsli sie zdecydujesz to jest moj adres e-mail emilka54600@o2.pl!

    OdpowiedzUsuń