czwartek, 30 sierpnia 2012

AC/DC: Highway to hell

 W najbliższym czasie będę pokazywała swoje ostatnie łupy w postaci nie tylko ciuchów, czy dodatków, ale też płyt i kaset z muzyką... Pierwsza, to Highway to hell, AC/DC.

A więc, ten egzemplarz został wydany na złotej płycie, więc jest więcej warta, niż te na normalnym dysku. Zakupiłam ją na Jarmarku, kosztowała mnie 30zł (podczas, gdy w np.Empiku ta sama płyta, ale na zwykłym cd kosztuje prawie 2 razy tyle..)

Jest to szósty album studyjny australijskiego zespołu, wydany 27 lipca 1979 roku.
W 2003 album został sklasyfikowany na 199. miejscu listy 500 albumów wszech czasów magazynu Rolling Stone.
 Jest to ostatni album AC/DC nagrany razem z wokalistą Bonem Scottem, przed jego przedwczesną śmiercią w lutym 1980 roku.
Wszystkie utwory są autorstwa Angusa Younga, Malcolma Younga, oraz Bona Scotta.

  1. "Highway to Hell" – 3:28
  2. "Girls Got Rhythm" – 3:23
  3. "Walk All Over You" – 5:10
  4. "Touch Too Much" – 4:26
  5. "Beating Around the Bush" – 3:55
  6. "Shot Down in Flames" – 3:22
  7. "Get It Hot" – 2:34
  8. "If You Want Blood (You've Got It)" – 4:36
  9. "Love Hungry Man" – 4:17
  10. "Night Prowler" – 6:17







4 komentarze:

  1. czemu nie bierzesz do siebie uwag innych ?
    kiepski wygląd bloga, jakieś lelum polelum , kiepskie stylizacje jeśli chodzi o zdjęcia oraz INSPIRACJE wszędzie. ILE MOŻNA. inspiracją nie jest coś co fajnie wygląda w necie , to musisz się pochwalić ,że zalazłaś ,tylko coś co nas popycha ku górze, że chcemy pracować dalej..
    a u ciebie, nic , nic , nic się nie zmienia...
    zastanawiam się nad przestaniem obserwowania tego bloga, bo zwyczajnie jest tu bałagan .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, w takim razie opisz mi idealny wg. Ciebie wygląd bloga. Wiem, że jakość zdjęć jest straszna, ale miałam dobry aparat, rozwaliłam go i matka stwierdziła, że na nowy musze uzbierać sama. Inspiracje wstawiam raz w tygodniu. Ogólnie nie jestem z tych, co codziennie, każdej stylizacji robią zdjęcia, więc nie mam czego wstawiać na bloga, bo mam tak, że jak coś do siebie pasuje, to zazwyczaj zakładam to zawsze w jednym zestawie, a więc bez sensu żebym po raz enty wstawiała to samo.. Poza tym co ma się tutaj ciągle zmieniać? Mam wygląd bloga zmieniać co 3 dni? nie, przykro mi, jestem zbyt leniwa.. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania/uwagi to pisz.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń